De installatiemarkt is volop in beweging. Klimaatplannen zijn concreter dan ooit. Tegelijkertijd wensen consumenten het grootste gemak, optimaal comfort en een lagere energierekening. Nefit biedt een compleet pakket aan toekomstbestendige producten en diensten. Daarmee slaat Nefit de weg in naar nul-op-de-meter oplossingen. Het Nederlandse merk Nefit wordt ondertussen ondersteund door de kennis en ervaring van 350.000 collega’s in 150 landen met focus op kwaliteit en innovatie. Het stelt Nefit in staat om voortdurend voorop te lopen. Kortom, het beste van twee werelden.
Op basis van de vastgestelde richtlijnen in de nieuwe Nefit brandmanual, heb ik in opdracht van CMCG de complete opmaak van deze beurskrant verzorgt. De krant is bedoeld als totaaloverzicht van alle noviteiten die Nefit voor installateurs heeft gepresenteerd op de VSK-beurs van 2016. De herziene lay-out zorgt voor een overzichtelijk geheel waarbij tekst, beeld en toelichtingen/schema’s in balans zijn. Het gebruik van sfeer- en productbeelden zorgt voor beleving van het merk en product.